poniedziałek, 2 lutego 2015

Piękny hostel w sercu miasta - Stay Inn, Gdańsk

W Gdańsku byłam jeszcze jako dziecko, dopiero w lipcu 2014ego roku udało mi się na chwilę do niego wrócić, przy okazji wyjazdu do Turcji. Zakochałam się bez pamięci, Gdańsk jest prześliczny! Ta starówka, Neptun, malutkie knajpki, statki pirackie, cuda! Chodziłam i zachwycałam się każdą kamieniczką, każdym tajemniczym zakątkiem. Zapragnęłam wrócić na dłużej, Gdańsk jest na mojej liście do odwiedzenia, chociaż na weekend. Muszę nacieszyć oko wspaniałymi miejscami. W Gdańsku zawsze byłam przejazdem, na trasie Polska-Turcja i Polska-Dania, ta ostatnia była już w nowym roku, niestety na krótko, zaledwie na parę godzin, przyjazd późno wieczorem, wyjazd przed południem dnia następnego. Wrócę.

Gdańsk zachwycił mnie czymś jeszcze, pięknym hostelem w sercu miasta. Wszystko było załatwiane tak na prawdę na ostatnią chwilę, ale byłam zadowolona w 100%. Tak jak wspominałam wcześniej przyjechaliśmy bardzo późno bo około godziny 24, a lot powrotny mieliśmy już o godzinie 14. Szukając noclegu 'na ostatnią chwilę' korzystam zawsze z serwisu booking.com, jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Zależało mi na noclegu jak najbliżej centrum, z opcją ze śniadaniem. Miejsc było kilkanaście, ale najbardziej przypadł mi do gustu Stay Inn, w samym sercu miasta, parę kroków od Neptuna. Jednym kliknięciem zarezerwowałam nocleg.

Wchodząc na stronę hostelu od samego początku rzuca nam się w oczy hasło: “Unikalne połączenie wysokich standardów hoteli cztero-gwiazdkowych z jedyną w swoim rodzaju hostelową pogodą ducha.” A wchodząc do hostelu, hasło te, przeobraża się w rzeczywistość, i to jak piękną. Na samym początku przywitała nas przemiła obsługa, z piękną recepcją w tle. Mimo późnych godzin dotarcia na miejsce, recepcjonista tryskał humorem i był bardzo uprzejmy. Zaprowadził nas do pokoju, poinformował od której godziny można zjeść śniadanie i życzył miłej nocy. Wchodząc, a tak na prawdę wjeżdżając na nasze piętro a potem idąc korytarzem, łatwo można było zauważyć wysoki standard hostelu, dorównujący standardom cztero-gwiazdkowych hoteli.

Stay Inn w swojej ofercie ma kilka rodzai pokoi, pokoje premium i pokoje typu dorm.

Nasz pokój był z tego pierwszego standardu - Dwuosobowy Premium. Oferował udogodnienia takie jak:

Bogaty i pożywny bufet śniadaniowy bardzo smaczny, do wyboru ser żółty, biały, szynka, dwa rodzaje chleba, parówki, warzywa do kanapek - papryka, ogórki, pomidory, dżemy, dwa rodzaje płatków, jogurty a także kawa i herbata. Śniadanie w formie bufetu można było zjeść w pokoju ogólnym w którym znajdowały się stoliki, kanapy, telewizory a także część kuchenna wyposażoną we wszystkie niezbędne przedmioty. Komfort w pokoju dawały dźwiękoszczelne okna i drzwi, mimo bliskiego usytuowania kościoła i barów, gwar z ulicy do niego nie dochodził , można było spać spokojnie. Jeśli ktoś miał bardzo wyczulony słuch, na wyposażeniu pokoju były zatyczki do uszu. Pokój był pięknie urządzony, łóżko znajdowało się na wysokiej platformie, a pościel była czysta, pachnąca i wysokiej jakości. Łazienka wyłożona ciemnymi kafelkami z zestawem ręczników na wyposażeniu. Z telewizora skorzystaliśmy tylko rano, żeby posłuchać wiadomości a internet chodził bez zarzutów. Na zdjęciu powyżej możecie zobaczyć jak wyglądają pokoje na stronie hostelu, a poniżej jak było w rzeczywistości.

Opis hostelu na stronie czy na serwisach oferujących rezerwacje miejsc a także zdjęcia pokoi, oddają to, jak hostel wygląda w rzeczywistości. Pokój prywatny czy też ogólny, zadbany, czysty, wyposażenie wysokiej jakości. Obsługa miła, uprzejma, gotowa do pomocy, tak na prawdę o każdej godzinie. Za ten wysoki standard i na prawdę piękne miejsce, blisko centrum, praktycznie przy samym Neptunie zapłaciliśmy 250 zł. Nocleg dla dwóch osób ze śniadaniem, w samym sercu Gdańska, czego chcieć więcej?!

"Tym, co wyróżnia Stay inn, jest unikalne połączenie wysokich standardów hoteli cztero-gwiazdkowych z niepowtarzalną, przyjazną i jedyną w swoim rodzaju - hostelową pogodą ducha. Naszym zaangażowaniem chcemy, aby hostel Stay inn stał się chlubą Gdańska, a jego wyjątkowy klimat i wysoki standard usług, był punktem przyciągającym licznych Gości zarówno krajowych, jak i zagranicznych." Jeśli będą traktować gości tak, jak potraktowali nas, dbać o hostel jak dotąd, są na najlepszej drodze do osiągnięcia tego celu.

Z radością mogę polecić Hostel Stay Inn tym, którzy szukają noclegu w Gdańsku, czy to na jeden dzień, czy więcej. Na pewno będziecie zadowoleni :)

Miłego,
Pat.

Ps. Kasiu pozdrawiam Cię, mam nadzieję, że przy mojej następnej wizycie,  oby dłuższej, uda nam się spotkać :)