Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 29 kwietnia 2014

Przegląd tygodnia w zdjęciach #3

Powinno być wczoraj ale mała obsuwa chyba nie zaszkodzi?! Te tygodnie mijają tak szybko, co się nie obejrzę to już poniedziałek.

Wiosna, mam nadzieję, zawitała do nas na dobre.


Karmienie kaczek i łabędzi to ostatnimi dniami najlepsza frajda. Przy jeziorze koło nas jest ich pełno i jak tylko zaczniesz rzucać jednym to reszta się zleci Bóg wie skąd. Pełno jest teraz gęsich rodzin, maluszków jest bardzo dużo, są rodzinki, które mają nawet po 10 maluchów! Małe są śliczne, mają mięciutkie futerko ale jeszcze niechętnie podchodzą do ludzi. Łabędzie za to nie boją się niczego, wręcz zabierają Ci chleb z ręki.






Zachody nad jeziorem są chyba najpiękniejsze.



W weekend dopisała pogoda, mieliśmy po 20 stopni, więc mieliśmy okazję, żeby rozpocząć sezon grillowy. Całe dwa dni siedzieliśmy nad morzem i korzystaliśmy ze słońca. Nic dodać, nic ująć, takie weekendy to my lubimy:)




A wieczorem poszliśmy na lody..:) Najlepsze są na Hellerupie - smak nieziemski a i ilość, sami zobaczcie. Kolejka do nich zawsze dłuuuga, ale uwierzcie - warto czekać. Po lewej 6 kulek, po prawej 'mały' lód z automatu.


Książki przyszły wczoraj! Buźka od razu mi się uśmiechnęła jak zobaczyłam kuriera! Takie przesyłki to ja lubię. Po pierwszym przejrzeniu już wiem, że kocham je wszystkie. Przepisy Gordona boskie, skorzystam na pewno. Niedzielne przysmaki to nieco wykwintne przepisy ale mam nadzieję, że uda mi się coś przyrządzić. Schudnij pysznie wiosną i latem, Opanuj swój metabolizm oraz Karolina na detoksie to pomoc przy zdrowym odżywianiu a i także gotowe, łatwe przepisy - wykorzystam. Czas najwyższy jeść zdrowiej:) Przepisy na domowe burgery chyba takie złe nie będą, co?:) Zdjęcia w książce przepiękne, przepisy łatwe i zrozumiałe. No i Nick Vujicic, kto nie słyszał o tym człowieku?! Szacunek ogromny. Książkę pochłonę jednego wieczora:)


Dziś kolejny dzień kuracji cytrynowej - sok z 5, kwaśno mi!


A Wam jak minął tydzień/ weekend?

Miłego,
Pat.

Ps. Chcesz być na bieżąco?! Zapraszam na fanpage'a na facebook'u - Fra København with love

2 komentarze:

  1. Zachód słońca piękny! Burgery na grillu już z pomysłu z książki? Ja uwielbiam domowe burgerki! :) z ilością książek o jedzeniu mnie zmiażdżyłaś :P zazdroszczę, ja ograniczam kupowanie szczególnie, że książki kucharskie zwykle po pierwszym oglądaniu leżą u mnie na półce. Niestety:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zachody są tu cudne:) Burgery jeszcze były zwykłe, bo książki doszły dopiero w poniedziałek, co do książek kucharskich to jedne z moich pierwszych oprócz nich mam jeszcze "Kuchnię filmową" i "15 minut w kuchni" Jamiego Olivera, chciałam znaleźć jakieś nowe przepisy znudziłam się monotonią jedzenia, ileż można:P chciałam znaleźć zdrowszego dlatego je kupiłam, może nie będą tylko leżeć na półce:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...