Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 31 maja 2014

Przepis na sok z Joe & the Juice

Jakiś czas temu na fanpage'u dodałam zdjęcie soku Joe & the Juice, jest to bar słynący z soków i koktajli owocowych. Co tu dużo mówić są pyszne! Jedne są orzeźwiające w słoneczny dzień, inne pobudzające kiedy tego słonka jest mniej. Ostatnim razem podpatrzyłam jak go robią i stwierdziłam, że to wcale nic trudnego. I o to jest, przepis na sok "Hell of a Nerve" z Joe & the Juice. 



Do przygotowania soku potrzebne nam będą - blender, truskawki, banan i sok z kwiatów bzu. 
Zaczynamy!


Do blendera wrzucamy przekrojone na pół truskawki, banan w kawałkach i dodajemy soku z bzu, ilość w zależności ile chcemy soku uzyskać. Ja dałam półtora szklanki soku, garść truskawek i dwa banany. Z czego wyszły trzy szklanki soku.


Blendujemy i gotowe!


Mój sok wyszedł dość gęsty, ale za takimi właśnie przepadam. Aby uzyskać lżejszy, delikatniejszy, dodajcie jednego banana i więcej truskawek.

Efekt końcowy poniżej.


Dla porównania - oryginał.


I jak Wam się podoba? Skusicie się?

Miłego weekendu,
Pat.


2 komentarze:

  1. z sokiem z bzu wszystko smakuje cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jest przepyszny:)

      Miłego wieczoru,
      Pat.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...