Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 18 stycznia 2015

Przegląd tygodnia w zdjęciach #5

Ostatni tydzień prawie cały przeleżałam w łóżku, dopadł mnie jakiś wirus i nie chce odejść. Na początku nie było tak źle, dopiero na 3 dzień rozłożyło mnie kompletnie. Łóżko, chusteczki, gorące herbaty, dużo dużo soków i witamin, a dalej nie puściło. Idealnie nie jest, ale jestem już w stanie przespać całą noc bez bólu głowy i budzenia co godzinę.

Zapraszam na zdjęcia z tego tygodnia, w wersji dość chorobowej..:)

1. 3. Początek tygodnia zapowiadał się dobrze wpadłam w wir planowania i notowania z Kalendarzem Dobrych Myśli i Organizerem @DesignYourLife.
2. Książka do poduszki, tym razem padło na 'Pytania o Hollywood' Ani Wendzikowskiej, bardzo przyjemna książka.
4. W poniedziałek, postanowiłam dołączyć do wyzwania #30DNIFIT, więcej o wyzwaniu u DrLifestyle.



1. A potem przyszło choróbsko..
2. Rozgrzewałam się zupami.
3. Piłam płynne witaminki i..
4. ..dalej się kurowałam.



1. Sok pomarańczowy, sok grejpfrutowy, owoce, dużo owoców! Wyzwanie fit w pełni :)
2. Łóżko przez ten tydzień stało się moim przyjacielem, nie chciałam z niego wychodzić. No bo jak człowiek chory, zmęczony to po co wychodzić z łóżka, sami powiedzcie?!
3. Będzie koncertowo! Już nie mogę się doczekać!! Bilety już wydrukowane, więc teraz tylko czekanie! :D
4. W przeciągu tygodnia mieliśmy cztery pory roku. Pogoda zmieniała się z godziny na godzinę i z dnia na dzień, trochę cieszyłam się, że nie musiałam nigdzie wychodzić. Był grad..


1. ..a potem śnieg. Godzinę później różowe niebo i piękne słońce, a parę godzin później.. ulewa.
2. Jadłyście kiedyś grejpfruta w ten sposób?! Jak byłam mała, Babcia zawsze obierała mi grejpfruta ze skórki, tak smakował najlepiej i znikał w przeciągu chwili :)
3. Zapomniałam już o połączeniu wody z cytryną. Dziękuję Soniu, za przypomnienie o tym pysznym napoju! Kolejne witaminy, zawsze mile widziane!
4. Kolejna gra planszowa, zwariowałam na ich punkcie w zeszłym roku. Tak bardzo lubię je rozpakowywać i przeglądać wszystkie karty, pionki, czytać instrukcje obsługi i zasady! Ile radości! :)


A Wam jak minął tydzień?

Miłego kolejnego,
Pat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...